COMUNICAT 22È CONCURS DE MÚSICA DE BADALONA (CMB) I MOSTRA DE MUSICA LOCAL (MML)

Lamentem comunicar-vos que la Mostra de Música local no es celebrarà per la nova normativa publicada per la Generalitat de Catalunya i que afecta els esdeveniments culturals i els teatres.

Creiem que la música en viu en necessaria i per aixó estem treballant per oferir un espai online a les bandes emergents a través del nostre programa radio Nous Escenaris.

Malgrat tots els esforços fets, el 22è Concurs de Música de Badalona no es podrà celebrar tal com l’hem fet sempre.
Les noves mesures aprovades per contenir la difusió de la Covid-19 amb l’especificitat tècnica del format del concurs, conjuntament a la manca del suport  previst,  ens fan impossible celebrar les finals. Esperem que el proper 2021 la situació es torni a normalitzar.

Des de la Rotllana però considerem que, ara més que mai, és necessari donar suport a les bandes locals i a la música en viu, i els dies 7 i 8 de novembre serem al teatre Margarida Xirgu (antic Principal) amb la  Mostra de Bandes de Badalona. Nicòmac, Motorhits, 16 Beats i Technical Trouble (EMMB) seran les bandes convidades a tocar en representació del sector musical i per reivindicar que sense cultura no hi ha futur.

Us hi esperem el dissabte 7 i el diumenge 8 a partir de les 18h i fins a les 21h amb totes les mesures de seguretat, per reivindicar que la cultura és segura i necessària!